Створення Фірмового стилю Тернопіль

Розробка фірмового стилю, створення логотипу, брендбуку

Навіщо необхідна розробка фірмового стилю?

Серед причин, які є визначальними для прийняття рішення про створення фірмового стилю, можна назвати наступні:

Компанія тільки виходить на ринок

  • Компанія зацікавлена в розробці фірмового стилю (у тому числі, у виготовленні логотипів), коли тільки виходить на ринок, прагне звернути на себе увагу потенційних клієнтів і включитися в конкурентну боротьбу.

Зафіксувати всі положення

  • Компанія хоче зафіксувати всі положення, що описують фірмовий стиль, з метою уникнути їх розмиття в подальшому. Це необхідно, наприклад, у тих випадках, коли макети будуть створювати дизайнери, які не брали участі в розробці фірмового стилю (логотипу).

Дуже легко загубитися серед конкурентів

В сучасних реаліях ринку дуже легко загубитися серед величезної кількості конкурентів. Вижити можна, лише виділившись на їх фоні. Одним з найбільш ефективних інструментів для досягнення цього є розробка фірмового стилю компанії.

Повний спектр послуг

Ми пропонуємо повний спектр послуг в області фірмового стилю. Від нас Ви отримуєте розробку, створення та формування фірмового стилю компанії, що включає в себе розробку і створення дизайну логотипу компанії, а також формування унікального дизайну фірмового стилю компанії. При цьому, вартість розробки та створення логотипу і фірмового стилю в нашій компанії Вас приємно здивує.

Поняття «Фірмовий стиль»

Поняття «фірмовий стиль» (або «корпоративна ідентифікація») позначають сукупність характерних візуальних елементів, які дозволяють компанії виділитися серед конкурентів та ідентифікувати торгівельну марку. Розробка фірмового стилю включає в себе створення логотипу, добірку колірних і шрифтових рішень, пошук певних стилістичних ходів, які згодом будуть застосовані для оформлення рекламних матеріалів і багато іншого.

Що таке фірмовий стиль ?

і навіщо створення фірмового стилю необхідно для компанії, яка прагне досягти успіху на ринку?

До основних елементів фірмового стилю можна віднести:

Елемент 1

дизайн логотипу, його опис і закладені в нього ідеї («легенда»);

Елемент 2

різні види написання логотипу і правила їх застосування;

Елемент 3

колірні і шрифтові рішення в дизайні логотипа;

Елемент 4

приклади макетів, де використаний фірмовий стиль (візитка, фірмовий бланк та інші).

Сірі, безликі, однакові …

Стандарти, обмеження, упередження …

Забудьте! Ми пропонуємо втілити Ваші ідеї в форму, здатну не просто залучити потенційного споживача, але заворожити його, зачарувати, прив’язати.

“За зовнішнім виглядом не судять тільки самі Непроникливі люди”, – зауважив Оскар Уайльд, підкреслюючи той факт, що наше перше враження багато в чому впливає на загальну думку.

Дійсно, фірмовий стиль – невід’ємна частина іміджу і найважливіший інструмент в просуванні компанії. Саме “упаковку” споживач помічає і оцінює в першу чергу.Будь відомий бренд, якщо з нього зняти етикетку і логотип, втратить індивідуальність і стане звичайним товаром. Щоб успішно продавати – потрібно упаковувати товар або послугу, робити її впізнаваною і привабливою.

Що включає в себе фірмовий стиль? Логотип, слоган, фірмову колірну палітру, індивідуальний і впізнаваний шрифт, веб-сайт і т.д. Узгодженість і єдність кожної складової формують гармонійний образ, який повинен бути неповторне й оригінальне.

І хто сказав, що серйозний корпоративний стиль зобов’язаний бути в чорно-білих тонах, розважальні сайти повинні майоріти і дратувати зір, а розкішні фіолетові відтінки подобаються тільки людям з низьким IQ? Геть стереотипи! Ми працюємо з унікальним клієнтами, значить, і фірмовий стиль кожного унікальний.

Смак, міра, внутрішній зміст, закладений в кожному компоненті фірмового стилю, – все це створює образ, який не сплутати ні з одним іншим. Бізнес, який відрізняється від аналогічного стилем і подачею – ви